Це цікаво на 6 місяці життя дитини
У 6 місяців дитина вже здатна здогадатися, як частково захований предмет або людина, виглядають цілком. Малюкові дуже подобається гра в «ку-ку», тому що він точно знає, як виглядає ваше обличчя прикрите долоньками, або захований за іграшкою.
Але, якщо ви сховається повністю, малюк турбуватиметься і стане вас звати. Зате цілком прихована вами іграшка не викличе у дитини бажання почати її пошуки. Подібний навик з’явиться трохи пізніше.
Зараз малюк із задоволенням освоює причинно-наслідкові зв’язки. це означає, що незважаючи на юний вік вже зараз ви можете починати перше серйозне навчання.
Залучайте дитину повторювати ваші дії. Показуйте на яку кнопку треба натиснути, щоб віконце іграшкового будиночка відкрилося. Що потрібно зробити, щоб дзига почала танцювати. Яке віконце в м’якій книжці відкрити, щоб звідти виглянула кішечка та ін. Так ви демонструєте можливість свого впливу на оточення.
Шкідливі поради
Почніть пояснювати дитині поняття: «не можна» »! Незважаючи на те, що обійтися без цього слова в процесі виховання практично неможливо, це справжнісінький шкідливий рада.
Багато батьків сприймають заборони, як абсолютно природну частину виховного процесу і навіть не помічають, що в світі підростаючого дитини виявляється набагато більше «не можна», ніж «можна».
Чи не хапай, що не бігай, не візьмеш, не їж, не тягни, що не стрибай, не кричи і ін. – це теж «не можна» тільки в інший словесній формі. Саме завдяки таким фразам формуються безініціативні, інертні особистості, які не прагнуть робити щось цікаве, за звичкою боячись почути чергова заборона.
Або, дитина росте шкідливим і некерованим, це єдиний в розумінні крихти спосіб, протестувати заборонам.
Перш ніж сказати: «не можна»! – подумайте, а чи дійсно, «не можна».
Батькам набагато простіше сказати «не стукає» по склу, замість того, щоб запропонувати дитині постукати по найближчого дерева. Набагато легше кожен раз кричати не своїм голосом, коли малюк тягнеться до розетки, замість того, щоб встановити на ній заглушку. Простіше закочувати очі і підкидати руки, як тільки дитина потягнеться за новим мобільним телефоном, ніж сформувати у себе звичку завжди класти його, як можна вище.
«Не можна» – слово, яке стосується тих ситуацій, коли малюкові загрожує реальна небезпека, або своїми діями він сам може заподіяти шкоду.
У всіх інших моментах, ви можете перенаправляти інтерес дитини від «заборонених» предметів або дій і створювати навколо нього безпечне середовище.
Якщо заборона необхідна, завжди пояснюйте з чим він пов’язаний, розповідайте про можливі наслідки. Повірте, навіть такий крихітний малюк буде уважно слухати, вбираючи ваші слова і інтонацію. І звичайно ж, далеко не з першого разу, він освоїть що можна робити, а що дійсно немає.
Про що поговорити з педіатром?
Перевірте дитячий слух і зір.
Поговоріть про те, чи немає передумов до розвитку рахіту або анемії.
Що робити в разі виникнення стоматиту?
Як йдуть справи з пупкової грижі, якщо вона була?
Чи немає приводу запідозрити дисбактеріоз?
Обговоріть всі навички і можливості малюка для того, щоб виключити відхилення в розвитку і визначити індивідуальні здібності крихти. (Відставання в розвитку визначається, якщо характерні для певного віку навички формуються із затримкою в 2 місяці і більше).