Де краще купувати дитячий одяг?
Критерії до вибору дитячого одягу досить високі. До них відносяться натуральні та якісні матеріали, і тканина, що не викликає алергії, і співвідношення ціни-якості продукції. Чи існує резон купувати дорогий одяг, якщо ваша дитина проносить його максимум півроку. Адже діти ростуть дуже швидко, як говориться не по днях, а по годинах.
У наш час існує багато різних варіацій покупки дитячого одягу. Перший варіант – найпопулярніший – покупка дитячого одягу в Інтернеті. Дуже зручний варіант, при якому вам не потрібно нишпорити по магазину в пошуку одягу, тому що у інтернет-магазинах є цілі каталоги одягу різних цінових категорій і від різних виробників. Придбати продукцію в Інтернет просторі можна хорошої якості і за недорогою ціною. Низька ціна обумовлюється тим, що одяг закуповується оптом, продавець не витрачається на оренду приміщень, а також заробітну плату працівникам. Адже для ведення сайту достатньо буде однієї або двох осіб. До плюсів покупок в Інтернет- магазинах відноситься і швидкий пошук потрібного сайту з необхідним Вам і Вашій дитині товаром.
Але існують і мінуси покупок в інтернеті. До них відноситься ризик, що замовлений одяг може не підійти вашому малюку за розміром або товар не відповідатиме замовленому за зразком. Бувають випадки, що товар і не «доїжджав» до свого одержувача. Щоб убезпечити себе, користуйтеся перевіреними сайтами. Купуйте в інтернет-магазинах, рекомендованих Вашими знайомими, або самі почитайте відгуки про сайт в Інтернеті.
Другий варіант – самий дорогий – покупка одягу в брендових спеціалізованих магазинах. Вартість товару в цих магазинах включає в себе і утримання магазину, і доставка, і інші витрати продавця. Отже, ціни в таких магазинах набагато вищі ціни, встановленої виробником. Але з іншого боку Ви отримуєте якість і обслуговування по вищому розряду.
Крім цих двох варіантів існують також і дитячі базари і секонд -хенди.
Зрештою, кожна мама краще знає, що краще для її малюка і має право вибирати найбільш оптимальний варіант покупки дитячого одягу.